26 lut 2016

Trzeba zapętlić: Troye Sivan

Po grafikę wybrałam się na tumblr.

O nim dużo mówić nie trzeba. Wystarczy popatrzeć. To taki mały chłopczyk. Nawet starszy ode mnie. Tak, to jest ważne. Bo mniej boli, gdy nie osiągnęłam takiego sukcesu jak on. Chociaż zdecydowanie mu się należy wszelka sława i blichtr.

Ale kim on jest?
Pierwszy raz go zobaczyłam na yt, kiedy skakał po domu z puszką redbulla i robił parkour. W skrócie to taki youtuber, który potrafi śpiewać. Ale nie taki jak polscy youtuberzy, którzy w większości mają słabe żarty, a poziom kultury jest bliski zeru. Tylko taki vloger, który - szczerze mówiąc - nic nie wnosi do życia, ale po prostu miło się ogląda. Nie wiem czy o to w yt chodzi, ale mi pasuje. Dawno nie publikował żadnego wideo na swoim kanale. Trochę szkoda, ale nie ma co się dziwić, w trasie chłopak.


Powiecie: ale jak on się ubiera? Gej. No cóż, różnie się mówi, ale to z pewnością homoseksualista. Z resztą ten styl ubioru zasługuje na inny wpis. Ogólnie całość jego wizerunku stylizowana jest na takiego nastolatka-hipstera, który wpadł na to żeby przestać gładko czesać włosy na grzecznego chłopca i dać upust swoim emocjom utkanym w tejże grzywie. Na dodatek nosi fajne kolorowe bluzy, które mi się podobają na tyle, że sama bym je założyła. Tylko nie wiem czy to są unisex czy męskie, bo trochę przypał chodzić w kwiecistej męskiej kurtce.

Dlaczego mam go słuchać? Ja nie każę, że masz go słuchać. Ja tylko daję wskazówkę, że warto posłuchać. Cała płyta jest w stylu ambient połączonym z EDM. Spotify nazywa to lyrical ambient electronic dance-pop. Serio Spoti? Jeszcze tego nie zrozumiałam, ale wciąż się uczę. W każdym razie, muzyka jest podobna do Years & Years, więc jeśli ich lubisz, to jest wysokie prawdopodobieństwo, że muzyka Troye'a przypadnie ci do gustu. 

Nie ma nic lepszego niż gify z ulubionej piosenki.

Dodatkowo był u Ellen i Jimmy'ego Fallona. Nie mam tego w zwyczaju, ale zazdroszczę mu, że mógł ich poznać. Co więcej, jego piosenka jest ścieżką filmową do filmu "Gwiazd naszych wina". Ale książkę, na podstawie której nagrano ten film, napisał John Green. Też youtuber. Więc wszystko zostaje w rodzinie.

No weź nie lub YOUTH. Jakbym ja robiła do niej wideo, wyglądałby podobnie. To jest tak świetna piosenka dla młodych ludzi lub tych, którzy czują się młodo. Chyba, że jesteś na tyle starym człowiekiem, że nie chcesz, aby docierały do ciebie inne bodźce niż tylko te znane. Przykro. Nie mi. 


Jeśli nie uważasz, że możesz wszystko, to już jesteś na tyle stary, że nie dostrzegasz, że to wszystko jest wokół ciebie. Wystarczy otworzyć oczy.
Czekają na nas miliony przygód, tysiące ludzi, setki wydarzeń, dziesiątki podróży. Dosłownie wszystko przed nami.


The truth’s so loud

You can't ignore

Disqus

blog comments powered by Disqus